Výrok: Žena je mužovi tým, čo si z nej urobí. (H. de Balzac)
NUMEROLOGIA.SK: Články o zdravom spôsobe života

Vyhľadávanie v tejto téme:   
[ Ísť na úvodnú stránku | Vybrať novú tému ]

 Ak vás bolí hlava, možno za to môže geopatogénna zóna
       Bolievala nás hlava, trápila nás malátnosť aj nepokojný spánok. Najskôr som v rámci možností bytu premiestňovala postele v izbách, potom som zavolala odborníka. Venoval sa harmonizácii geopatogénnych zón (ďalej GPZ), pracoval v SAV a odkedy nás navštívil, naše problémy sa stratili. Niet divu, že sme sa predtým v byte necítili dobre. Činžiak bol postavený na vysušenom močiari.
Články o zdravom spôsobe života
Autor: Numerologia - Streda, 04.05. 2011 - 09:16:03   7238 čitateľov
(Zobraziť celý článok | 13758 bajtov | Komentovať | Hodnotenie: 5)

 Prednáška na tému syndróm vyhorenia
       Svoj život rozdeľujem na ten, ktorý som žila pred syndrómom vyhorenia a ten, ktorý žijem po ňom. Vstala som z popola ako bájny vták Fénix, aby som mohla žiť kvalitnejšie ako pred tým. Inej možnosti totiž niet. Neliečený syndróm vyhorenia totiž končí fyzickou smrťou.
Články o zdravom spôsobe života
Autor: Numerologia - Pondelok, 02.05. 2011 - 11:52:40   8082 čitateľov
(Zobraziť celý článok | 63022 bajtov | Komentovať | Hodnotenie: 4)

 Pôsobenie farieb na auru človeka
„Vo chvíli, keď sa každý z nás prvý raz nadýchol, naprogramoval svoju budúcu cestu životom. Naša osobnosť je ovplyvnená z jednej tretiny genetickou informáciou, druhú tretinu predstavuje prostredie, v ktorom sa formujeme a nakoniec karmou, ktorú sme si zvolili v čase pred narodením.“ Tak takto začínala numerologická časť Relácie o Mystike s Majou v roku 1998. Teraz po dvanástich rokoch Vám tú záhadnú nenumerologickú časť ponúkam každý piatok na našom portáli vo forme článkov. Dnes na tému pôsobenia farieb.
Články o zdravom spôsobe života
Autor: Petronela - Piatok, 01.10. 2010 - 00:00:00   7282 čitateľov
(Zobraziť celý článok | 5660 bajtov | Komentovať | Hodnotenie: 4)